قیمت و خرید تلویزیون 43 اینچ ال جی مدل Up7550، فناوری رنگ Direct Led
بهترین مطالب لوازم خانگی را در این وبلاگ جستجو کنید
تاریخ : شنبه 27 آذر 1400
نویسنده : کارولینا

تلویزیون ال جی 43UP7550 با چند قابلیت ویژه گیم شما را وسوسه خواهد کرد با این حال اگر شما به ویژگی‌های بازی تلویزیون خود خیلی اهمیت می‌دهید به تلویزیون‌های امسال ال‎جی که از درگاه HDMI 2.1 پشتیبانی می‌کنند حتما نگاهی بیندازید. قابلیت Game Optimizer (بهینه ساز بازی) یکی از بهترین ویژگی‌های این تلویزیون 4K است.

طراحی قاب باریک بر که دور تا دور این دستگاه را احاطه کرده است به حدی باریک است که با فاصله بسیار اندکی از دیوار قرار می گیرد و همین امر سبب افزایش تمرکز شما بر روی تصاویر خواهد بود. طراحی پایه های آن بسیار متفاوت تر از مدل های دیگر است به گونه ای که از جلو بسیار کوچک و از پشت بسیار بزرگ طراحی شده است تا بتواند وزن دستگاه را به خوبی حفظ نماید.

اگر شما می خواهید خانه خود را از حالت بی روحی و ساده خارج کنید انتخاب این تلویزیون می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد و دیزاین و دکوراسیبون شیکی را به منزل خود ببخشید و از تماشای برنامه ها و محتویات غرق شوید و از ان نهایت استفاده را ببرید. حتی زمانی که بین خرید کالاها برای شخصی مردد هستید می‌توانید با خرید کارت هدیه دیجی کالا ، انتخاب را به سایرین بسپارید. اینجا مرجع متنوع‌ترین کالاهای مصرفی از گوشی موبایل موتورولا گرفته تا تبلت لنوو ، اتو پاناسونیک ، جارو شارژی بلک اند دکر ، کولر آبی آبسال ، اسپیکر (بلندگو) جی بی ال و حتی خرید لوازم جهیزیه می‌باشد.

از خوش ساخت ترین تولیدات در این زمینه می توان تلویزیون ال جی Up7550 را معرفی کرد. این محصول از جذاب ترین نمایشگرهای برند ال‌جی می باشد و از آن در سال 2021 رونمایی شده است. از آن جایی که تلویزیون up7550 جزو مدل های ارزان قیمت بازار است نه رفرش ریت 120 هرتز دارد و نه از HDMI 2.1 پشتیبانی می کند. برای خرید تلویزیون گیمینگ باید قیمت بیشتری بپردازید و اگر بهترین مدل را بخواهید تلویزیون ال جی C1 اولین و آخرین انتخاب تان خواهد بود. بهترین گزینه های بازار مدل های سری 7 هستند که شرکت های ال جی، سامسونگ و سونی تولید می کنند. تلویزیون ال جی UP7500 با کیفیت تصویر فورکی و طراحی شیک یک مدل پرفروش و ارزان قسمت است که می توانید اقدام به خرید آن نمائید.

تلویزیون up7550 الجی بخریم یا شیائومی 43mi4s؟

از مهم ترین بخش های مربوط به نمایش تصویر پردازشگر تصویر در تلویزیون است؛ زیرا تمام بخش های فیلم قبل از نمایش در تلویزیون توسط پردازنده تصویر پردازش می شود و اگر پردازنده به خوبی فعالیت خود را انجام ندهد شاهد تصاویری بی کیفیت در تلویزیون خواهیم بود. در تلویزیون 43 اینچ UP7550 از پردازشگر تصویر a5 Al Processor استفاده شده است. این پردازنده هوشمند جزو بهترین پردازنده های تصویر ال جی بوده که به طور هوشمند بخش های بی کیفیت از محتوای تلویزیون را شناسایی می کند سپس به افزایش کیفیت این بخش های بی کیفیت می پردازد تا تصاویری زیبا و در کیفیت یکسان را نمایش دهد.

کارگردان و عوامل اجرایی یک عالمه زحمت می کشند تا یک صحنه فیلم برداری شود اما بعد از اکران می بینند که چیزی که آن ها فیلم برداری کرده اند با کیفیت خیلی پایین تر به نمایش در آمده است. تلویزیون UP7550 ال جی این مشکل را با استفاده از قابلیت Filmmaker Mode حل کرده است. این قابلتی که به آن حالت فیلم ساز هم می گویند، محتوا را همان گونه که کارگردان انتظار دارد به نمایش در می آورد.

امروز تماس بگیرید، سفارش خود را ثبت کنید و کمتر از یک هفته تلویزیون 43UP7550 ال جی خود را درب منزل دریافت کنید. خرید تلویزیون 43UP7550 با مزیت هایی از جمله 2 سال گارانتی آن در سراسر کشور، 5 سال خدمات پس از فروش و تحویل سریع و آسان را تنها از فروشگاه لوازم خانگی اینترنتی بانه نما بخواهید. باور نکردنی است اما قیمت های تمامی لوازم خانگی موجود در فروشگاه بانه نما، بسیار مناسب و کم تر از بازار روز است. ارسال مستقیم از شهر های بانه و گناوه، اصالت تمامی کالا های مورد نیاز شما را به شرط اصل بودن، تضمین می کند. فناوریLG Local Contrast نیز به صورت خودکار با توجه به نور محیط نور صفحه را تنظیم می کند.

مقدمه تلویزیون ال جی مدل 43up7550 :

به لطف حضور این پردازنده در تلویزیون تصاویر سریع دریافتی از کنسول‌های بازی و دستگاه بلو-ری بدون نویز و روان به تصویر کشیده خواهند شد. ال‌جی می‌گوید شما قادر خواهید بود هر آنچه را که مشاهده می‌کنید و یا می‌شنوید تقویت کنید اما چگونه؟ در ادامه سه کارکرد شگفت انگیز هوش مصنوعی در تلویزیون را بررسی خواهیم کرد. پردازنده Quadcore Processor 4K به کیفیت صدای بهتر و عملکرد صوتی تلویزیون 43UP7550، هم کمک کرده است و توانسته صدایی با کیفیت را برای شنونده به ارمغان آورد.

مشخصات تلویزیون ال جی مدل 43up7550 

فناوری دیگر در تلویزیون ال جی AI Sound است که صدا را با توجه به محتوای پخش شده تنظیم می کند و صدای خوبی به شما می دهد. این پردازنده علاوه بر تاثیر بر کیفیت تصویر ، بر کیفیت تلویزیون نیز تأثیر می گذارد و به کاربران این امکان را می دهد تا تجربه سینمایی بهتری داشته باشند و از تماشای برنامه های مورد نظر خود دوبار لذت ببرند. AI Brightness Control یکی دیگر از عناصری است که در این تلویزیون استفاده شده است و عملکرد آن تشخیص خودکار و خودکار شرایط محیط و میزان روشنایی صفحه از طریق صفحه است.

با پشتیبانی این میزان رزولوشن شاهد تصاویری زنده با جزئیات فراوان خواهید بود. کیفیت 4K تلویزیون رنگ‌های زنده را با چهار برابر دقت پیکسل بیشتر از Full HD به تصویر می‌کشد. برای نوردهی پنل این تلویزیون از فناوری نور پس زمینه Direct استفاده شده و بنابراین روشنایی در تمام صفحه منعکس خواهد شد. ال‌جی همواره به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان تلویزیون در بازار معرفی شده است.

امکانات هوشمند امروزه پرطرفدار ترین بخش در تلویزیون ها هستند که بسیار سرگرم کننده می باشند . ال جی این تلویزیون را به ورژن ششم سیستم عامل WEBOS مجهز کرده است . با اضافه شدن هوش مصنوعی اختصاصی ال جی ، THINQ به این تلویزیون امکانات بی شماری در اختیار کاربران قرار گرفته است . THINQ AL باعث می شود بتوانید با استفاده از الگو های صوتی و صدای طبیعی خود و بدون زحمت و دردسر تلویزیون را کنترل کنید .

پردازشگر تصویر چهار هسته ای تلویزیون Up7550

تلویزیون ال جی 70UP7550 یکی از تلویزیون‌های مناسب ال‌جی در سال 2021 است. این تلویزیون از طراحی بسیار شیکی بهره‌مند شده و اندازه‌ی 70‌ اینچ آن برای خریدارانی که خواهان تلویزیونی بزرگ هستند بسیار مناسب خواهد بود. در این تلویزیون زیبا تنوع اینچ زیادی وجود دارد و گزینه‌های انتخابی فراوانی را به کاربران ارائه می‌دهد.

با این کار شما می توانید علاوه بر بهره مندی عالی از فناوری های مناسب، از تلویزیون 43UP7550 خود نیز به شکل یک نمایشگر فوق العاده برای انجام بازی های رایانه ای کمک بگیرید. این فناوری با گرفتن نویز های صدا، صدای باکیفیت و رسایی را به گوش شما می رساند. صدا در تلویزیون سایز 43 اینچ ال جی از سمت پایین تلویزیون پخش می شود. Bluetooth Surround Ready در این دستگاه توانایی اتصال به بلندگوهای تلویزیون را به شما می دهد.

برای نصب بر روی دیوار باید برای آن به صورت جداگانه براکت تهیه کرد اما پایه های نصب بر روی تلویزیون در جعبه تلویزیون وجود دارد. حاشیه صفحه نمایش در این تلویزیون به نسبت کم است و می تواند کاربر را در تصویر خود متمرکز کند. در تلویزیون ال جی UP76006LC از دو پورت HDMI استفاده شده است که ورژن 2.0 را دارند و یکی از آن ها دارای قابلیت بازگشت صوتی است و با عنوان HDMI ARC نامگذاری شده است.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تلویزیون , ,
برچسب‌ها: تلویزیون ال جی ارزان قیمت , تلویزیون ال جی 43un71006 , بهترین مدل تلویزیون ال جی , تلویزیون ال جی 49sm8000 , تلویزیون ال جی 55up75 , تلویزیون ال جی قیمت , تلویزیون ال جی 43un7100 , قیمت تلویزیون ال جی ۲۰۲۰ , تلویزیون 43 اینچ ال جی , تلویزیون هوشمند ال جی , تلویزیون ال ای دی ال جی ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
بهترین مطالب لوازم خانگی را در این وبلاگ جستجو کنید.